Klachtenregeling – Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Anjum – Anjum

Welkom op de website van apotheekhoudende huisartsenpraktijk Anjum & Ee

U kunt dan op werkdagen bij ons terecht van 8:00 tot 17:00 uur.
Heeft u een vraag of wilt u een afspraak maken? Belt u dan naar 0519 321286.
Ons spoednummer is: 0519 518224.

Herhaalmedicatie die u op werkdagen voor 10:00 uur bestelt, staat na 2 werkdagen vanaf 14:00 uur voor u klaar.

De coronabesmettingen in onze regio lopen snel op!

– Bel altijd voor het maken van een afspraak (online afspraak hebben wij tijdelijk uitgezet).
– Draag op de praktijk een aansluitend mondkapje
– Houd 1,5 meter afstand en schud geen hand
– Kom nooit naar de praktijk als u last heeft van 1 of meer griepverschijnselen.  Ook niet als u medicatie komt afhalen. Overleg dan met de assistente.
NB. Bij ernstige griepverschijnselen belt u altijd direct de praktijk!

>> Ga voor meer informatie naar de infopagina coronamaatregelen

 

Adresgegevens

Mûnebuorren 11A
9133 MA Anjum

Tel: 0519 321286
Fax: 0519 518452

test

Apotheekhoudende Huisartsenpraktijk Anjum
Mûnebuorren 11A 9133 MA Anjum

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is. Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Wilt u hulp bij het indienen van uw klacht? Bel dan met Adviespunt Zorgbelang FryslânTelefoon: 058-2137138. Openingstijden ma t/m do van 9.00-12.00 uur en van 12.45-1500 uur E-mail:adviespunt@zorgbelang-fryslan.nl Website: www.zorgbelang-fryslan.nl

Contactformulier
Wilt u ons online een vraag stellen over de klachtenprocedure? Vult u dan onderstaand contactformulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Let op: dit formulier kan niet gebruikt worden voor vragen over uw gezondheid of medicatie. Neem voor deze vragen altijd telefonisch contact op of kom langs op de praktijk!

Stap 1 van 2
Persoonsgegevens

Persoonsgegevens

Geboortedatum

Vraag

Stap 2 van 2
Samenvatting

Vraag en gegevens

Naam
Geboortedatum
//
E-mailadres
Telefoonnummer
Onderwerp
Vraag

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Vraag versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord