Automatisch incasso | Factuur achteraf betalen
Krijgt u uw medicijnrol, herhaalmedicatie of hulpmiddelen regelmatig thuisbezorgd en zitten hierbij middelen waarvoor u structureel voor moet (bij)betalen? Dan worden de kosten hiervoor door ons via een automatisch incasso van uw rekening afgeschreven.
Heeft u nog geen automatisch incasso met ons afgesloten?
Bij regelmatige levering aan huis, dient u een automatisch incasso overeenkomst met ons af te sluiten. Download hiervoor onderstaand formulier en mail deze naar assistente@huisartsanjum.nl.
Ook mag u het formulier printen en naar ons opsturen of zelf bij ons langsbrengen. Heeft u hierbij hulp nodig? Belt u dan onze assistentes. Zij helpen u graag.
Bij een eenmalige spoedlevering aan huis kunt u het bedrag op de bijgeleverde factuur binnen 2 weken aan ons overmaken. Indien wij het bedrag niet ontvangen sturen wij u hiervoor een herinnering.
Ook mag u de factuur altijd binnen twee weken nog bij ons aan de balie komen betalen via pin of contant.
Komt u uw medicatie aan de balie halen? Dan kunt u uw medicatie die niet wordt vergoed altijd direct te betalen. U kunt bij ons pinnen of contant betalen. Achteraf betalen is niet mogelijk!
Vragen over uw factuur of betaling?
Heeft u vragen over een factuur die u heeft ontvangen, of over een bedrag dat van uw rekening is geschreven? Of heeft u een herinnering ontvangen, terwijl u het bedrag al had betaald?
Stuurt u dan een e-mail naar onze praktijkmanager Geertje Scholten via geertje@huisartsanjum.nl. Zij zal uw vraag dan zo snel mogelijk afhandelen.
Vermeld bij uw vraag uw naam, geboortedatum en de gegevens van uw factuur (bv factuurnummer).